Jan 3, 2011

kisah 2010

.
.
ok tak kalah, nk jugak buat entry Tahun baru 2011 walopon sudah lambat 3 hari.

Smpai opis pagi ni, teringat nk check balik, apa azam aku 2010 aritu?
Sumpah rs kejap gila kannnn dh 2011, rs mcm baru ja taip pasai azam 2010.

Rupanya utk 2010, aku berazam nak beshkan diri sendiri wth?!
Best ka aku?
Waaaahaaaaaaa!

Oleh kerana mcm diri sendiri masih tak best, so aku carry forward ke 2011.

Waaaallaaaaauweh Nak Best Kan Diri Sendiri, gila gempak kau.

.
.
Alhamdulillah, byk gak yg dicapai utk Tahun 2010, tak kurang jugak yang tersasar.
Huuuu.

.
Utk 2011, aku nk bestkan diri sendiri.
Plus, aku nk jadi diri aku yang dlu.
Aku dlu tak mcm ni, aku suka dunia aku yang dlu.
Aku penat dgn dunia aku sekarang, tak pasti kenapa aku mcm dh berubah sket.
.
.
.
Excited! As always!

.
.

No comments: