May 11, 2011

Adek saya

.

Mmg mgu ni tajuk ahli keluarga saya.


Heeeeeeeeeee, mode sengih ya.
Sbb mak post kan DekYang ke umah, utk temankan saya.
Sbb aritu mak kata nk singgah, tp tak brapa larat nk drive masuk kl.

Jadi mak postkan DekYang.
Soooo sweet tau.
Heh memanglah sweet utk kau, kihkihkihhh.


Padahal adek tak kesah sgt ponnnn lahhh mak.
Tp dah alang alang DekYang ada, adek sukaaaa jaaa.



DekYang mmg stylo urban rock suma lah.
Mesti rmai bajet anak bongsu mst takda lah rajen sgt.
Ok sila ubah tanggapan anda sekarang.
Sebab adek bongsu saya, jauhhhh lebih rajen dari saya, hmmmmm.
Dari bab mengemas, smpai laaaa mengasuh kakak dan anak sedara.
Cuma taleh masak ja, tp dh terer baking ;)


Hahahahaha mengasuh kakak?!
Siann kaklong and kids, ucu nk holiday kejap.


Semlm dlm kol10mlm, ada 3miscals dari kaklong, riso gak igtkan apa sbb aku mmg dh awai titonnnn.
Kol2pg tersadar, bbm DekYang tny pasepa.
Rupanya Aiman teriak teriak nk ckp dgn Ucu.
DekYang kata dpt la cakap, suara teresak esak sebak.

Betapa kuatnya pengaruh Ucu, smpai anak sedara taleh tdo mlm rendukan Ucu.


Cayalah Ucu!!
Tak sabo nk tgu Ucu nk betunang, heeeeeeee.


Ok steady Ucu aka DekYang!
I love you.. As always!!
Mmmuahx!





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: