Oct 27, 2011

Mak Saya II

.
.
Mak saya sorg saja, cuma ini part II.

Pagi ni seawal 620am dh kenyang bfast nasik goreng mak. Dh nk dekat semgu mak kt umah, jadi bunga bunga kebahagiaan tu lebih mekar dh mcm lagu misha omar tu.
Sebelum ni duk kami berdua ja, maka hanya berkongsi 2-ronot itu, bila mak ada kan dah jd beronot ronot.


Mana tak indah, celik mata sesiap nk p keja, kol 620am dh bleh menikmati bfast.
Balik keja smpai umh kol5 mcm tu, dinner dh tesedia panas panas lagi, kol6 aku dh melantak.
Haaa, lil inside is kicking tanda setuju.
Terima kasih sayang, hihihiihih.


Semlm besempena cuti deepavali, I spent time soping ngan mak, yerp jst 2 of us (ok lahh lil inside pon kira sama) sbb mak kata nk beli kasut dan baju.
Tgh tgh pilih kasut kat mak, yaa dan aku pon sibuk pilih utk diri sendiri jugak, mak pon kata ...

Mak dh lama tak soping mcm ni ... sbb takda anak perempuan.


Aitt??!! Anak mak ni kan pmpuannnn?!

Ohhh maksud mak mcm aku duk jauh, kaklong skang bz menguruskan 3heroes dan deyang pon asek nk beli brg dia ja, huehuiehuiehuee.


Sayu dengaq ayat mak ..
Terus nekad balik keja ptg ni nk bawak mak p soping lagik, sbb mak kata nk belikan katil queen utk bilik bawah, nguehuehuehue.
Sungguh tak ikhlas niat aku eh.
Ikhlas tu benda dalam hati, tadak sapa tau kannn.


Ahad ni mak dh nk balik, jd mst plan nk bfast kt kmpg baru dlu pekena nasi dagang maupon nasi kerabu.
Nnt masa saya menunggu hari, mak ngan ayah akan mai teman lagik.
Indahnya aku rs hidup aku.

Terima kasih Allah, utk kasih sayang ini.

Incik suami yg berjadual mengurut kaki dan badan yg tekadang takda laaa lenguh pon.
Hihihihihi.

Entering 35wks, dan mak pon dh banyak becerita sekurangnya hilang lah sket rs cuak tak tentu pasal aku tu.

Aku doakan semoga semuanya dipermudah, InsyaAllah ..



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: