Mar 20, 2012

Si teruna *hensem* saya

.
Mgu ni si teruna *hensem* saya dh nak masuk 4 bulan.

Gila sat ja rasa masa ni berlalu. Sakit bersalin masih terasa, gila metafora kau!
Gila ober kan aku, pny la nk menunjukkan masa cpt berlalu.

Aku pon teringin nk menulis, exp pregnnt, besalin, bepantang, breastfeed.
Tp kuasa kuda aku tak mencapai tahap mampu nk taip semua tu, heeeeee alasan sgt kau!

Pengalaman mengandung aku rs takda la extreme sgt. Tiada morning sickness, tp ada megrib sickness.
Tatau apa pesyen, bila ptg ja, angin satu badan mula dtg menyucuk nyucuk - mcm klu kt hiway nk balik kedah tu, ada satu myvi dtg dari belakang menyucuk nyucuk nk sgt overtake kau. Tak cukup dgn signal, hi beam semua nk bagi. Dan kenapa aku specifically mention myvi? Mungkin sbb myvi takda vtec, kihkihkihkihhhh.

12wks+ pregnnt and i was admitted due to asthma attack. And i myself blamed the aircond yg kamy beli utk sejutkan isteri dia. Waahahahahaha kesian kamy but i mushhh mushhh u!

Pengalaman bersalin yg aku rasa indah. Meluat dak kalau semua nk bajet indah?
Waaahahahahhaa!
One fine day which i dont knw when, aku mcm nk taip pengalaman bersalin aku.
Untuk perkongsian bersama kot, heeeeee.

Ok aku dh lari dari tajuk asal - Si Teruna *hensem* Saya


*Ok insert feeling mode sket.
Sumpah aku rs mixed feelings siot bila dh jadi MAK.
Aku rs indah.
Boleh dak kalau aku nk rs indah jugak? Baaaaahahahahaha.


Bunyi mcm cliche kan, klu aku kata penat keja, blk umh tgk muka anak, rs hilang semua tu.
Dlu aku mcm rs statement ni agak tak munasabah.
Tp rupanya, hakikatnya YA!
Hebat kan?! Indah kann?! Heeeeeee.

Khayr Imran menages sekali saja (so far) masa mandi which was on his 1st bath! Lepas tuuu diam dan mengekek suka swim swim eh dlm bathtub.
Dh boleh meniarap dgn bontot tertonggek tonggek.
Mata booolat dengan dada terangkat kalau terlalu teruja dgn hanging rattles mahupon bbytv channel.
Always demand his ddy for a mild massage! Mungkin sbb lenguh kot asek telentang.
Khayr Imran dh naik Malacca River Cruise on his mama birthday!



Khayr Imran sgt pemurah dengan senyumannn!
Hidup ni sgt indah!!

.

No comments: