Apr 12, 2011

Cik Tembikai

.
.
Cuaca di Msia sungguh tak menentu, aku rs bukan Msia saja...kt negara lain pon sama.
Slalu klu kita tengok trend, dlm bulan Apr mcm ni, mana laa nk jengah ujan kan?
Ini tak kira pagi atau petang, hujan lebat mcm musim tengkujuh, cuaca mmg tak menentu.


Disebabkan dh simpan lama niat nk potong rmbut dek cuaca panas dlm 2-3mgu sudah.
(Walopon cuaca skang dh maken sejut)
Ahad lepas tertunai laa hajat di hati.


.
Amoi ni potong ala ala pundek pendek laa jua.
Padahal aku request takdo laa pendek sgt.
Tp takpa, disebabkan rmbut ni semulajadi lurus ikal mengurai, takdo laa nmpk buruk bebenor.
Ecehhhh.



.
.
Sekarang ni Incik hsbnd asek nk panggil Tembikai.
Watermelon cut into half?
Dia kata kepala saya nmpak mcm tembikai potong dua.
Watdehh?


.
Sekarang mcm mcm laaa dia, Tembi la, Watermelon la.
Asek duk i want my tembikai, cut into half.
Adehhh stress tau, hehehehehe adoi taip nk pon duk tegelak.



.
Tapi dia kata jugak .. Aku nmpak mcm muda remaja.
Ada mcm budak tingkatan.
Adoi laaa macam macam laa.


.
.
.



.
.

p/s: Yeaaahh I love love love u too!
.

3 comments:

Anonymous said...

alollolo comeinya hgpa bergurau senda..mana gambonya..awok nak nengok rupa budak tingkatan tu..hihihi

-kakakokie-

@mira said...

rambut anda masih comel ok!!sy ni da mcm tomboy da....ngeeeeee..asik kene gelak je..

kenapa mcm byk persamaan situasi kita ni??????confuse..hahaha

Ms. Blume said...

Eii kakakokie singgah!
Aloooo malu aih, pegi pasar malam beli tembikai belah dua letak kt kepala pelis!

Rambut saya juicy mcm tembikai pelis.
Mcm tomboy? bbm pelisss!
Agaknyaa gitu je laah CikAmi org kawennn nieh eh :D
Atau kita sgt tipikal, heh.