Dec 30, 2010

Foto By Razali : Wedding Photography Giveaway contest

.
.
Entry ini mmg dibawa khas dari mata turun ke hati aku.
Jadi tataplah ia ... bacalah ia dari mata.
Dan andai ada tempat di hati ini, bawalah bersama! (Perrggghhh!!)
.
.



Harap aku sempat la, huuuuu!
Nahhh amek. Sapa tak suka benda pree buleh p main jauh² 
.



.
Hesh marketing teruk sungguh aku. Ok semua, cepat pegi 'like' kt facebook INI !

.
Get to 'virtually' knw this dude Razali since Jan 2009 when my better half getting started with his new toys. Then first time meet up secara separa live?? Was on Jan 2010. 
Ya Razali aku mmg stok stalker tgk ko dikejauhannn, kohkohkohkohhh.
Hahahahah waktu tu better half joined ShazliShots editing perchek class organized by Razali somewhere in BP.
Time tu aku sempat tgk dari jauh ja, sbb aku lepak dgn kengkwan yg lain.

.
Mungkin dia masa tu bukan lah satu nama yg gah di Malaysia - Singapura - Brunei, TP klu di Johor dah cukup gah aku rasa, AirHitam - Batu Pahat - Kluang specifically.
Tapi aku dr dulu suka tgk wedding blog dia, memasang impian andai aku buleh heret dia from Johor to Kedah for my bigday kannnnnnnnnnnnn. 
Impian kau Madi mmg tak kalah heh!

.
.


.
Nah tengok ni. Sapa tak bekenan buleh angkat tangan.




.
Yes, mmg nampak cliche saja dengan upacara membatalkan air semayang, and the groom may kiss the bride.
Tapi, Spot at everyone around yg smiling itu sgt happy.. moment yang tak dpt dijual beli melainkan ko hire dia, kahkahkahkahh. 
.
Cause marriage its not about just two of you .. it bond the whole family. 

He got this sense and sgt alert! Aku rs benda ni gifted kot, mata yg se-wide and se-macro lenses dia mungkin, idea thinking selaju shutter speed yg dia set. Apa sajalah kau Cik Madi.


.
.
Lagik aku suka ini. Kalau kau tak suka, tu kau punya hal lah.


source : Foto By Razali - http://blog.mohdrazali.com/


Tone kaler yang menenangkan jiwa sungguh aku rasa. Aku tak pasti tone kaler mcm ni, yg aku pasti aku suka .. tenang, neutral .. ala ala faded menusuk kalbu hokeh! Mmg tak dapat setakat guna lightroom kau saja kot. 
Aku suka tone tenang mcm ni, tidak seterang boleh sesetengah tu.
Saat aku paste pics nieh, baru aku pasan yg dedua pics beunsurkan groom kiss dahi bride. Nampak sgt kau dh gatal eh Madi, gasak.

.
.
.
Dek kerana jodoh pertemuan, rezeki, ajal maut itu semuanya di tangan Tuhan.
.
Maka satu petang, ala nk ke Megrib time tu, sedang asek bermain fb lepas tgk cita slot akasia Epilog Syurga Cinta kot .. 
Aku mcm diberi satu kekuatan (eceeh) dan kegatalan tangan utk klik fb chat dengan Razali.

.
Dek kerana satu klik itu lah juga, membawa Razali jadik official photog aku nanti!
Weeeeeaaaahuuuu! meruntun jiwa wooooo.
Sapa nk sangka kalau ada rezki dan jodoh pnjang, all the from Johor to Kedah yaaaaawwww!!
InsyaAllah.

.
.
.
Moral : Agaknya klu aku tak bertanya aritu, siapa nk sangka nk jadi rezeki kannn.
So for more infos, cepat pegi tanya!


Facebook : Mohd Razali & Foto By Razali
Twitter : @razali
Blog : http://blog.mohdrazali.com/

.
.
.
.
.

p/s : Razali, adakah aku entitle utk dapat 10% off  *peliss



No comments: