Dec 28, 2010

yesterday

.
.
One fine off-day, I just realized on something.
Which tickle me, ait! Hehe

Semlm mc disebabkan fening kepala, angin dalam badan.
Doc kata, tak perlu lah kau berdiet sgt.
Dh badan ni mmg jenih kuat makan, tak boleh biar perut kosong (-_-")

.
Wht a coincidence, better half is on nite shift this week.
Maka terjah lah Habib amek my ring yg dh siap *woot woot!
Dan terus membawa diri utk membeli ring jugak utk incik kumbang pengarang jantung saya.

.
Waktu beli saya mcm perasaan Ya Allah ini mmg jari cap ibu jari sumanya.
Tp tadek la menggelikan hati sgt.


Tapi sebelum tido, saya membelek semula better half's ring.
Masih longgar walopon saya muatkan ke ibu jari saya!

.
.
Saya ketawa kecil ala ala bajet kiut.
Serius rs nk tegelak tau.
.
.
.
Nehhhh i just love u bebeh, coz size doesnt matter kannnnnnn.
Ok bersihkan minda anda, Im talking about ring!
.

.
.
p/s : 1 month 1 week to go! And I am like weeeeeeeeeeeeeeahu!
.

No comments: