May 18, 2010

kegilaan ku kini .

.
.
Huuuuuuuuu.
Inilah yg menjadi kegilaan saya lately ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pro Evolution Soccer!


.
I had fully ultilized my lunchtime for this tourney held in my dept - perhaps another 1 month to go! And off coz im the only Bunge di tengah kumbang² yg tak direlakan ehekkks!
So far i already had 4 mathes - won 1 (1-0), draw 1(1-1) and lose 2 (0-1, 1-2).
Ok lahhh tuuu di kalangan sumenya lelaki yg masuk tourney di opiss saye, hehehehehe.
This is a month league, so i have to plan the stratergy for my team.. klu tak abess sume pancet!

My team is ......jengjengjeng .. ohhh suke suke!
.

Nmpk tak - REAL MADRID!
.

Ini mmg keeper kesayangan saye! Slalu bertindak mengikut arahan *suke

.
Huuuu.

.
ok pray for my success for this league yerp!
.
.

3 comments:

ReD MaryJane said...

giloooorrr

Puan Jiha said...

hehehe leh dtg umah i ni.... main PES hehhe.. adik2, hubby serta abg ipar i tukang main,,, i tukang tgk

Ms. Blume said...

kikien : belum coba belum tauu, nnt tgk sape yg gilo, kohkohkohkoh
jiji : ngahahahaha kena asah bakat dluuu, baru buleh p lawan yus, kehkehkehkeh.
ini mcm real wohh, tak mcm men FIFA dlu byk auto.