May 27, 2010

marah tp sedih

.
.
aritu serabut tp girang, tp kali nieh versi marah tp sedih.


.
Itulah aku .. klu marah pada org yg aku sayang, aku akan jd sedih dan nanges.
Sbb rs marah yg perlu dikawal buatkn aku rs sedih trus nanges nanges dan emangnya aku ni mmg kuat teriak pon, rs marah yg tak tersampai pada pihak sepatutnya.
Tak kira la marah pada dekyang ka, kaklong ka atau kumbang.

Aku discover psl benda nieh .. dlm 6-7tahun lepas, rupanya klu aku ada rs marah pada org yg aku sayang dan rs marah tu perlu dikawal .. maka aku akan teriak tersesak sesak.
(ohh shit, seriuosly, aku rs mcm dejavoo siot, mcm penah alami session menaip dan input yg mcm ni, demit nyah nyah kauuu)

.
.
Ptg td aku rs kesabaran, kewanitaan, kejelitaan aku sumanya tercabar dek seorang kumbang si jantung hati.
Smpai aku menanges tersesak sesak tika saat menaip ni pon tak berenti lagik, sawan agaknya?
Yang pelik, smpai aku rs lenguh kaki sbb nanges tanpa henti .. logika?

.
kenapa si kaum kumbang suka sgt amek remeh semua benda? or i am too serious or too detail in handle things?

.
.
.
Bersabarlah sayang


.

4 comments:

Puan Jiha said...

adat tu madi... jiha dulu masa nak tunang gaduh big time jugak... mase tgh tunang tu senyum2 plastik je ngan yus hahaha...

nak nikah pon ada sket2 tp tak seteruk masa nak tunang hehehe

enjoy!!

Anonymous said...

enjoy the process dear..u should be able to get through this situation :D
~Faiz

@mira said...

hehe..benda ni la kene hadapi saat2 nk tunang n kawin..seriously kaum si kumbang akan more amik kisah bila da nk dkt..but sometimes tk amik kesah langsung pon...so kitala kene seme..sbr tau..ms tunang dulu mcm2 jadik sehari sblm tu...nangis tkle nk katala..sbr ek..seme ni dugaan..something good always comes out of something bad...huhu..betol kah ini??lebey kurangla..sbr ek..

Ms. Blume said...

thanks all for yr support!

Tp bila tiba harinya, ya ampun, no doubt perasaan bermunge munge..sengih lebih ok!

ini psl photog la, sume nk last minute .. geram tau.

hihihihihi dan akhirnya OP pon taleh dtg, pasrah tp redha :D